2011. augusztus 30., kedd

Wolf Spirit- Szett Diónak

Többeket hallottam már panaszkodni, hogy férfi ékszerek terén nem valami nagy a választék, csak hébe-hóba botlik bele az ember fia egy - egy nekik szánt ékszerbe. Ezt a tábort erősíti Dió barátom is, aki nem volt rest, kiadta a feladatot, készítsek neki valami hozzá illő nyakláncot. Az anyagot, tefechnikát, forma és színvilágot  teljesen rám bízta, szabad kezet kaptam. De aztán rá kellett jönnöm, hogy nincs is olyan egyszerű dolgom.

Némi töprengés után előkapartam azt a keveset , amit a makraméról tudtam, és ez lett az eredmény.
Kétféle bőr, fém gyöngyök, és farkasfog felhasználásával készült el Dió szettje. - Valahogy kényszer éreztem, hogy karláncot is készítsek hozzá. Remélem, ezt nem fogja elveszteni, mint az előző karláncát.

Kari: 21 cm hosszú
Lánc: 45 cm hosszú. A farkasfog: 3,5 cm
Ár: 3.500 Ft

1 megjegyzés: