2011. augusztus 17., szerda

Virágok bűvöletében

Az utóbbi időben teljesen rá vagyok kattanva a virágos témára. Nem számít, hogy virág forma ékszert készítek, vagy pedig a mintába csempészem bele, egyfajta kényszert érzek, hogy megjelenítsem valamilyen formában a motívumot. Így született meg ez a karkötő is: 

Ez alkalommal fényes fekete delicát házasítottam a kedvenc pirosommal, és pár szem sárgával. De nem voltam elégedett. Az egészet valahogy nagyon komornak és lehangolónak éreztem, holott pont az ellenkezőjét szerettem volna elérni. Emellett pedig egyfajta befejezetlenség érzetem volt, ahányszor a karkötőre néztem.  Némi keresgélés után 4 különböző színű cseh kristályüveg bicont varázsoltam elő a dobozaim mélyéről, melyekkel "kicsipkéztem" a kari szélét. 
Az eredmény pedig egy szikrázó, és vidám darab lett. Egyszerűen imádom.

Hossza: 17,5 cm, mágneskapoccsal záródik
Szélessége: 2 cm
Ár: 3.700 Ft

Ezenkívül még egy apróságot sikerült készítenem, szintén a pici virágminta szellemében.
Pár éve elkészítettem Blanka barátnőm kisebbik húgának, Izoldának az Audrey-féle kistáska fülbevalót, ami azóta is a kislány kedvence. A minap barátnőm azt kérdezte, össze tudnék-e Iznek egy újabb retikült hozni, valami nyakbavalóhoz, de most olyat, mint amilyen a kedvenc babájának, Dina babának is van. Persze Iz már nem babázik, hiszen ő már nagy lány - 10 éves a lelkem :-) - de Dina igazi divatos csajszi, akit nem akart egy dobozba bezárni.
Kaptam tehát egy képet, és nekiálltam. Most is peyote technikával dolgoztam, kétféle zöld, némi piros és sárga felhasználásával. Remélem, tetszeni fog Izoldának.

Szélessége: 2cm
Magassága: 2,5 cm (vállpánttal 4 cm)
Ár: 900 Ft

3 megjegyzés:

  1. A fekete-piros karid gyönyörű! Izoldának meg nagy szerencséje van veled,lesz dolgot jó pár évig:)

    VálaszTörlés
  2. Húúú!de jók lettek!a karkötő is csodás,de ez a kistáska!-hát nagyon cuki!:)

    VálaszTörlés
  3. De jók, maradj a virág vonalon, ha ilyen szépeségek születnek!

    VálaszTörlés