2011. augusztus 6., szombat

Kései virágzás


Az elmúlt néhány hétben kisebb-nagyobb megszakításokkal állandóan esett nálunk. Amikor éppen nem, akkor is szürke és borongós volt az ég. Tisztára le tudta lombozni az embert az időjárás. Hogy picit jobb kedvre derüljek, két virágot formáló ékszert készítettem.


Az egyik, egy mindössze 1,5 cm átmérőjű bedugós swarovski füli.
4 és 6 mm-es gyöngyöket fűztem RAW technikával damilra, majd a kész virágot kétkomponensű ragasztóval illesztettem az alapra.
Pici és egyszerű fülbevaló lett, de éppen ezért imádom annyira. 

 Ár: 2.300Ft

 
A másik, egy szintén RAW technikával készített bross.
A virág szirmaihoz világos fukszia színű Toho gyöngyöt használtam, a közepét a kásagyöngy mellett csiszolt cseh üveggyöngyökből alakítottam ki. Az elkészült virág kb. 10-11 cm átmérőjű lett.
És mivel maradt még néhány csiszolt gyöngyöm, amit nem akartam tovább tartogatni, készítettem mellé egy pár lógós fülbevalót is. Ennek mérete: 6,5 cm + akasztó.

Tökéletes kiegészítő minden blézerhez, mert finom színe miatt jól mutat mind a világos mind a sötétebb színű anyagon. De sikerült egyedi külsőt adni vele egy egyszerű, tömeg gyártott nyári kalapnak is.

Bross ára: 3.200Ft. + a füli ajándék

Gondolkodom azon, hogy a virágot 2-3 színből, színátmenetesen is megfűzöm. Csak azt nem tudom még, hogy milyen színeket is használjak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése