2011. szeptember 4., vasárnap

Kék margaréták

Folytatódik tovább a virág őrületem, kiegészülve a kék iránti vonzalmammal. Az utóbbi néhány napban minden ékszeren amit készítettem, megjelent ez a szín, és ettől a héten készült margarétáim sem tudtak megmenekülni.

Az egyiket Krisztina mintája alapján készítettem. A minta nagyon szépen, részletesen leírta az elkészítés lépéseit. Egy élmény volt megfűzni.


A medál: kb. 4,5 cm átmérőjű.
40 cm-es organza szalagra tettem.
 
Ára: 2.000 Ft

A másik saját elgondolás alapján, szita alapra készült. A  2centis szirom gyöngyöket Vik barátomtól kaptam még névnapomra, és azóta gondolkodtam, hogy mi is legyen belőlük. Ezek, és 4mmes sárga fazettált gyöngyök felhasználásával készült végül el a virág.
Szeretem az olyan ékszereket, amiket többféleképp tudok variálni  attól függően, hogy épp mi van rajtam. Ezért úgy alakítottam ki a margarétát, hogy brossként, és a tekla gyöngyökből készült lánc medáljaként egyaránt használni lehessen.
Azt hiszem, máris előlépett az egyik kedvencemmé.

A medál: 6 cm átmérőjű
A lánc: 42 cm hosszú

Ár: 2.700 Ft

2 megjegyzés:

  1. Mind a kettő nagyon szép,és az ötlet is nagyon jó amit szitára készítettél! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hi :-)
    Thanks for your visit :-)
    What a beautiful necklace :-)
    Warm greetings for you.

    Sweet candy - till 07/01/2012 *)
    Helena_VS
    *)
    http://helenavs.blogspt.com

    VálaszTörlés