2011. július 30., szombat

A Nílus könnyei

Blanka barátnőm a télen nagyon össze törte magát. Több helyen eltört a lába, emiatt hosszú hetekig volt kénytelen begipszelt lábbal feküdni. Ez idő alatt, unaloműzőképpen rengeteget rajzolt, és engem is megörvendeztetve néhány ékszer tervvel. Így született ez az alkalmi ékszer szett is.Ő megálmodta, én kicsit a saját ízlésemhez igazítottam, és elkészítettem. - Bár be kell vallanom, már rég készen van, csak eddig nem sikerült épkézláb képet készítenem róla.

Minőségi világos szürke és fekete üvegteklát "fűztem" drótra, a lógókat szerelőpálcák segítségével kapcsoltam egymáshoz.
A nyakék belső körívének kerülete 35 cm + 6 cm lánchosszabbító.
A leghosszabb (középső) lógója 7 cm

A fülbevaló 8,5 cm hosszú + akasztó.


Ára: 5.000 Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése