2011. július 8., péntek

Bohémia - ékszeróra

A napokban fejeztem be több ékszert, de nem jutottam oda, hogy le is fotózzam őket. Ezért most egy, kb. 3 héttel ezelőtt készült ékszert hoztam nektek mutatóba. 
Vik barátomtól kaptam néhány nagyon szép, kicsit a japán cseresznye virágjának színére emlékeztető festett kagyló korongot,  melyek szinte könyörögtek, hogy valami  könnyed, vidám, nyári ékszert készítsek belőlük. Választottam hát hozzájuk még pár kisebb kagyló és üveggyöngyöt ( ez utóbbiakat nap sárga és zöldes színben), majd ezeket ezüstözött láncra lógattam, melynek végeit tibeti ezüst T-kapoccsal zártam le, és már készen is volt a bokalánc, merthogy eredetileg annak szántam. Szép volt, jó volt, de valahogy mégsem volt az igazi, fel kellett még dobni valamivel. Az egyik hobbi boltban akadtam rá erre a szolid kis óraszerkezetre, és gondoltam, miért ne? Előtte sosem csináltam még ékszer órát, de hát mindent el kell egyszer kezdeni. Kibővítettem kicsit a láncot, bele helyeztem az óraművet, és újra összeállítottam. Így a lánc elég hosszú lett ahhoz, hogy kétszer körbe tudjam tekerni a csuklómon, Most már én is elégedett voltam a végeredménnyel. Íme a képek:


A kagylók 1 - 1,5 - 2 cm átmérőjűek
A gyöngyök mérete 6 és 8 mm
A lánc hossza: 36 cm
Méreténél fogva kb. 16-17 cm-es csuklóra való

Ára: 3.800Ft

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése