2012. február 13., hétfő

The Versatile Blogger-díj

Szeretném megköszönni Lorelainak, hogy megajándékozott ezzel a díjjal.



Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:


* megköszönni a díjat, akitől kaptad és linkelni a blogját
* 7 random dolgot felsorolni magadról
* 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és a tudomásukra hozni


7 dolog magamról...

1. A keresztnevem Krisztina, mint az édesanyámnak.
2. Imádom a macikat és az elefántokat, és gyűjtöm is őket. Plüss, kulcstartó, bármi jöhet. Ha tudnám hol tartani, valószínűleg már lenne egy igazi, hús-vér elefántom is. :) 
3. Édesszájú vagyok, és leginkább az olyan desszertektől tudok elgyengülni amiben vagy gesztenye, vagy marcipán van.
4. Szeretem a jó sci-fi, fantasy és krimi könyveket. Egyik nagy kedvencem a Dűne ciklus Frank Herberttől.
5. A kedvenc virágom a Golgotavirág. - Csak arra kell még rájönnöm, hogy hogyan teleltessem át, mert minden évben megfagy, és kezdhetem elölről a nevelését.
6. Kicsit talán fiús vagyok. Édesapám aggódik, mert már nagyon jól kiismerem magam a szerszámai között, és a következőben a faeszterga használatát szeretném elsajátítani. :)
7. A mindenem a vizslám, Rozi: 


15 blog, amit kedvelek.... na ez egy kicsit nehéz, mert ennél sokkal több van, de igyekszem olyanokat választani, akik még nem kapták meg ezt a díjat. Éppen ezért végül csak 4 blogot választottam:



2 megjegyzés:

  1. Szervusz!
    Nem tudom, hogy lehet-e két ugyanolyan díjat kapni. :)
    Szeretnék neked én is adni!
    Igazán ötletes és vidám csudikat készítesz!
    http://ggfaekszer.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam.html
    Kellemes napot!

    VálaszTörlés