2012. február 21., kedd

P.I.F. - 2, Gréta babóca, és Monokrómia kari

Ma valahogy rengeteg dologról szeretnék írni egyszerre. Ennek oka, hogy fülig ér a szám, annyira boldog vagyok. Ma végre egy sok éves álmomat sikerült valóra váltanom. Alig 6 órával ezelőtt átestem a lézeres látásjavító beavatkozáson, és most már nem kell többet a szemüvegre támaszkodnom ahhoz, hogy jól lássak. Közel 13 évig voltam szemüveges, és bár a családom szerint jól állt, én nem szerettem. Nem mondom, hogy máris tökéletesen, élesen látok mindent, el kell telnie pár napnak ahhoz, hogy a szemeim teljesen rendbe jöjjenek, de már most sokat javult a látásom.


ÉÉS ismét jelentkeztem P.I.F. játékra, ez alkalommal Ewánál. Ez úton szeretném tovább adni a játékot. Tehát, aki szeretne tőlem egy ékszert (vagy valami egyéb gyöngyös cukiságot), annak várom a jelentkezését.
A szabályok: 

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.

3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)  


A másik dolog, ami nagy örömmel tölt el, hogy mire haza értem, egy csomag várt itthon, amiben egy csoda lapult.
Pár héttel ezelőtt, egyik kedves barátommal, Vikkel együtt játszottunk Pál Anita babakészítőnél, az FB-s játékán, ahol Viktornak kedvezett Fortuna, és övé lett csodaszép, élethű pici babóca. Viktor ezt a babát nekem ajándékozta, hatalmas meglepetést, és boldogságot okozva ezzel. Mutatok pár képet nektek erről a tündéri csöpp kislányról, Grétáról:

   


   

A képeken is látszik, mennyire ennivaló, de kézben tartva még hihetetlenebb. 



És hogy azért valami ékszert is mutassak, a mai napra a Monokrómia karkötőmet választottam. Ugyan ritkán hordok karkötőt (ezt igyekszem ékszerórákkal kompenzálni), de már régóta fájt a fogam egy, a kedvenc szegecselt övemhez hasonló csuklódíszre. Matt fekete és fehér tila gyöngyöket bolondítottam meg egy kis kristállyal (szinten fekete-fehér színben), és ezeket egy ezüstös-szürke kása sorral választottam el. Semmi extra, de nekem nagyon tetszik a végeredmény. (Úgy emlékszem, pár éve láttam már valahol hasonló karit, de nem tudom hol. Ha valaki felismeri benne a munkáját, az jelezze)
ÁR: 5.500 FT

2 megjegyzés:

  1. Légyszíves írj nekem egy postai címet mert nem találom a levelek között! Nagyon KÖSZÖNÖM!!!!

    VálaszTörlés
  2. Hú de szuper ez a karkötő, van mintája?

    VálaszTörlés