2012. augusztus 23., csütörtök

Az első üveglencsések...

Az utóbbi hónapokban nagyon gyakran futottam bele az üveglencsés ékszerekbe, és szerettem volna rájönni, mitől olyan népszerűek ezek az ékszerek, ezért úgy gondoltam, én is kiészítek pár lencsés ékszert.
Mielőtt nekikezdtem volna az első medálnak, sokat keresgéltem, nézelődtem a neten, ismerkedtem a lencsékkel, foglalatokkal és ragasztókkal. Rengeteg gyönyörű foglalatot, számtalan méretű és formájú lencsét találtam a keresgéléseim közepette- Sok helyen be lehet már itthon is szeretni a szükséges ékszerkellékeket, de meglepődtem, hogy egyes helyeken mennyire horibilis összegért lehet csak hozzájuk jutni. - Miután minden megvolt már csak neki kellett kezdeni.
Még az első vásáromon megismerkedtem Nanamival, a Hanakotoba ékszerek készítőjével, aki volt olyan kedves és megosztott velem néhány tippet. Ezek alapján indultam el, és azt kell mondnom, hogy elégedett vagyok az eredménnyel. Bizos lesz még folytatása, készítek még üveglencsés ékszert.
(Akik szokták követni a FB-s oldalamat, azoknak nem fogok újat mutatni a következő fotókkal)

Elsőkét a családom egyik felének tablóképeit zártam üveg alá. Úgy tervezem, hogy karácsonykor velük helyettesítem a kísérőkártyákat.
Már tényleg csak azt volna jó tudni, hogy melyik szerettemet mivel lepjem meg...



6 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek!!)))) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon szépek! Családiasat én is szerettem volna magamnak...de nem találok megfelelő ragasztót itthon a lencsékhez. (Hozzá meg nem rendeltem.) Esetleg tudnál nekem ajánlani valamilyet, aminek nem marad meg a nyoma?? Meg egyáltalán Te hogyan tudtad beragasztani ,hogy nem is látni?? ( Én sima hobbiragasztóval próbáltam elöször, majd utána dekoupage-val...)

    Nagyon köszönöm a válaszod!

    Batorba ( Csilla )

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek. Örülök, hogy tetszenek.
    Batorba: Én a rayher zselé állagú ékszer ragasztóját használom, az megfog mindent (fát, fémet, papírt, üvege, porcelánt). De szerintem bármilyen zselés ragasztó használható. Az a tapasztalatom, hogy a folyékony állagúak problémásak. Ha keveset használok, hogy ne folyjon szét,és kenjen össze mindent, akkor se a képet, se a lencsét nem tartja meg. Ha meg többet használok, akkor minden ragad tőle, és ronda lesz.

    VálaszTörlés
  4. OK! Köszönöm! Valahol a lakásban láttam zselés ragacsot....majd megpróbálom azzal.:-)) Legyen szép napod!.-)))

    VálaszTörlés