2012. április 30., hétfő

Felszállott a páva...


Vik barátom gyakran meglep valami aprósággal, ha találkozunk. Most néhány csodaszép swarovski rivolit kaptam tőle. Bevallom, először kicsit megijedtem, mert még sosem használtam rivolit, de Vezsuzsi egyik mintájánál megtaláltam a befoglalásának menetét, és onnantól kezdve már egyszerű dolgom volt /Ez úton is köszönöm a nagyszerű leírást Zsuzsinak/

gyönyörű kapri kék rivolit egy kevés aranybarna és zöld gyönggyel házasítottam /Szinte vágyódtak egymás után/, és ez lett a végeredmény. Engem a medál kicsit a páva farktollára emlékeztet. Imádom.


A nyaki 45 cm hosszú.
A medál: 3*4,5 cm


És mivel ma gyönyörű idő volt   / Végre süt a nap :) / rengeteget fotóztam. Újra lekaptam azokat az ékszereimet amelyek képével nem voltam elégedett, és még itthon vannak. FB-re ezek is kikerültek. / Előbb-utóbb csak megtanulom kezelni azt a felületet is. :) /

1 megjegyzés: